10-те со парите

Иако глобално личи како Епл и Самсунг да даваат бескрајно многу пари за реклами, на ниво на САД тие се само на 12-то односно 15-то место по парите потрошени за маркетинг.

На листата на топ 10 компании што најмногу трошат на реклами во САД, најбројни се производителите на автомобили (3 производители кои вкупно трошат 2,7 милијарди долари годишно) и телекомите (3 телекоми кои вкупно трошат 3,8 милијарди долари годишно).

Тојота на 6-то место е единствена азиска компанија меѓу првите 10, а Т-мобиле на 8-то е единствена европска компанија што ја има во Топ 10.

Од технолошките компании Епл со 662 милиони долари е на 12-то место, Самсунг со 597 милиони долари е на 15-то, а Микрософт со 493 милиони долари е на 21-во. Гугл воопшто го нема меѓу првите 25.

Најмногу пари на реклами во САД има потрошено АТ&Т, на кои со 1,59 милијарди долари им отпаѓа над 1% од вкупната маркетинг потрошувачка (интернет, тв, радио, принт...) во земјата.

Првите 10 компании на списокот составен од агенцијата Кантар, во 2012-та потрошиле 9,7 милијарди долари.

10. Walmart: 690 милиони долари
9. Macy's: 762 милиони долари
8. T-Mobile: 773 милиони долари
7. Ford: 857 милиони долари
6. Toyota: 879 милиони долари
5. GEICO: 921 милиони долари
4. McDonald's: 957 милиони долари
3. Chevrolet: 958 милиони долари
2. Verizon: 1,43 милијарди долари
1. AT&T: 1,59 милијарди долари

 

9 јули 2013 - 09:55