Сè што треба е да ја симнете апликацијата на Бургер Кинг. А таа ќе ве води до кај нас и вашиот сендвич.
И?
И за 9 дена, апликацијата била симната 1,5 милиони пати!
Кампањата започнува на 4 декември 208 година, социјалните медиуми експлодираат, стандардните медиуми прават прилози за фамата, луѓе одат во МекДонаклдс и нарачуваат сендвич од Бургер Кинг.
Кампањата резултира со:
- 50 милиони прегледи само на Твитер
- 1,5 милиони симнувања на апликацијата за девет дена.
- 3,3 милијарди медиумски импресии.
- Апликацијата на Бургер Кинг од 686 место доаѓа на место број 1 во Ап Стор.
- Неколку престижни адвертајзинг награди со кои „Whooper Detour“ се прогласува за кампања на годината.
Паметно, храбро, дрско, махерски.