Кога Бургер испадна Кинг

Во 2018 година, Бургер Кинг во достапност и блискост до муштериите е далеку позади МекДоналдс. Имаат 7.000 дуќани наспроти 14.000 локации на конкурентот. Не се стига тоа. Ама затоа им текнува генијална финта со следнава понуда: кога ќе се приближите до МекДоналдс на помалку од 200 метри, сетете се дека можете да добиете наш Вопер сендвич за само еден цент.

Сè што треба е да ја симнете апликацијата на Бургер Кинг. А таа ќе ве води до кај нас и вашиот сендвич.

И?

И за 9 дена, апликацијата била симната 1,5 милиони пати! 

Кампањата започнува на 4 декември 208 година, социјалните медиуми експлодираат, стандардните медиуми прават прилози за фамата, луѓе одат во МекДонаклдс и нарачуваат сендвич од Бургер Кинг.

Кампањата резултира со:

  • 50 милиони прегледи само на Твитер
  • 1,5 милиони симнувања на апликацијата за девет дена.
  • 3,3 милијарди медиумски импресии.
  • Апликацијата на Бургер Кинг од 686 место доаѓа на место број 1 во Ап Стор.
  • Неколку престижни адвертајзинг награди со кои „Whooper Detour“ се прогласува за кампања на годината.

Паметно, храбро, дрско, махерски.

15 октомври 2024 - 12:15