Џордан Пил досега се има докажано дека има осет за хорори, до тој степен што се осмели да преправа „Зона на самракот“, иако не најсреќно, но сепак: После „Ние“, „Бегај“ и „Ловци“, веројатно може да му се верува.
Во 1982, во Шанел, тогаш модна куќа - еквивалент на стара аристократка, влегува Лагерфелд кој во тоа време работи и за Клое и за Фенди. Иако Шанел е куќа на иновации, во тој период станува досадна и буржоаска, па Лагерфелд сфаќа дека ѝ треба лифтинг и создава пример за креативен директор што се следи до ден денес.
Нели би било фино, еден од ретките проблеми во животот да ти биде фактот што не ти собира и лабело и Ајфон Х во новата Луи Витон ташна? Затоа што на некои таму луѓе и овој хорор им се заканува.
Последната ревија на Шанел само успеа да го потсети светот дека Лагерфелд е еден монументален, и на многу начини ненадминат визионер што сè уште успева да предизвика симфонија од воздишки, дури и вака 80-годишен