За најиновативно искористување на медиум е прогласена кампањата на Memac Ogilvy Label Tunis, која требаше да ги натера гласачите од Тунис да излезат на избори. Во категоријата "Content & contact" (нешто како ангажирање на публика) главната награда ја добија Хајнекен, Hot Weels и една њујоршка организација за помагање на бездомниците.
Рекламата "Grrr" на Хонда, изработена од Wieden+Kennedy London е новиот член Халата на славните.
Фолксваген е прогласен за адвертајзер на годината, а Smuggler за рекламите за Конверс и Аир Џордан e продукција на годината.
За кампањите за ФедЕкс, ХБО, АТ&T и Проктер и Гембел, BBDO Њујорк ја доби наградата Агенција на годината. Додека за работата на сите нејзини "филијали" низ светот Ogilvy & Mather се прогласени за Мрежа на годината.