Поскапеа инфлуенсерите

Во вест што ќе го израдува секого кој објавува постови за порција крилца на попуст и сонува дека еден ден може ќе дотера и до пар патики, агенција за анализа на пазарот објавува дека цените за инфлуенсерството се скокнати за над 10 пати.

Ако просечната спонзорирана фотка на нечиј профил во 2014 чинела 134 долари, во 2019 таа е порасната на 1.642 долари. Просекот е мерен во САД.

Кај блогирањето од просек од 7,4 долари за спонзориран блог пост во 2006, денес тоа е стигнато до 1.442 долари. Најголеми пари се вадат на Јутјуб, каде просекот од 420 долари во 2014 за спонзорирано видео на некој канал, денес цената е порасната на 6.700 долари.

Фејсбук статус на инфлуенсери е поскапен од 8 долари во 2014 на 395 долари во 2019, а твит кај „влијателен“ е скока од 29 на 422 долари, за истиот период.

Никако поврзано со извештајот и подемот на инфлуенсери (чиј ангажман оди на штета на парите што директно ги заработува од рекламирање, ама па е корисен на друг начин), Инстаграм периодов се повеќе ја тестира опцијата за укинување на бројот на лајкови под секоја фотка, нешто што не е баш со воодушевување примено од инфлуенсерите кои работат на погон од постови и лајкови.

15 ноември 2019 - 13:14