Музејот на Реал го прејде по посетеност и славниот музеј на Тисен-Борнемица во Мадрид.
За туристите попривлечни се сувенирите од минатото на Реал, сувенири со трофеите како и старите фотографии од славните денови од Алфредо Ди Стефано и Ференц Пушкаш до Зинедин Зидан или Кристијано Роналдо, отколку дела од Ренесансата или модерното сликарство.
Преку 4.000 посетители во неколку часа шетаат во салата Кралевите на Европа (Reyes de Europa), за да го видат трофејот освоен од генерацијата на тренерот Карло Анчелоти. Посетителите исто така може да видат и неколку историски сведоштва како што е средбата на екипата со Кралот Алфонсо ХIX, после која Кралскиот клуб го менува името од Мадрид Клуб де Футбол во Реал Мадрид со благодет од владетелот.Следна цел на Реал Мадрид е да се израмни и во кратко време да ја престигне посетеноста на музејот на Барселона.
Camp Nou Experience, домот на уметноста на каталонскиот клуб има околу 1,6 милиони посетители годишно и е попосетен од оној на Музејот Пикасо, додека 8% од туристите во Барселона доаѓаат само поради Камп Ноу и музејот. Според едно истражување на Делоит, Барселона во јавните каси носи околу 219 милиони евра годишно со што економската моќ на градот достигнува до неверојатно 760 милиони евра годишно.