Во кои медиуми одат парите

2012-та била мерак за он-лајн медиумите, кои имаат најголем раст на приходи од реклами во споредба со кој било друг медиум. За печатените медиуми и 2012-та била пекол.

Дигиталните приходи во 2012-та пораснале за 16,6% во поредба со 2011-та, иако растот не е сериозен како во 2011-та, кога имаа 23% зголемување, сепак тие се далеку пред сите останати платформи.

Распоредот на останатите медиуми: локални телевизии, кабелски телевизии, телевизиски мрежи, радио, весници и магазини останува ист. На списокот сите освен весниците и магазините бележат раст на приходите од рекламирање. Од двајцата загубари во далеку полоша ситуација се магазините на кои годинава речиси за два пати им се имаат намалено приходите.

Во 2012-та весниците иако се уште се во загуба сепак успеале малку да го намалат минусот во споредба со изминатите 2 години.

Истражувањето на PEW

20 март 2013 - 16:13