Esurance ги даде милион и пол долари

Компанија за осигурување реши да не се рекламира на Супер Боул и 1,5 милиони долари што ги заштеди да му ги даде како награда на еден Твитер корисник. Се што требаше да се направи е да твитнеш на #EsuranceSave30.

Резултатите од кампањата се: еден корисник доби 1,5 милиони долари (добитникот го објави Џон Красински на Џими Кимел), а Esurance на Твитер го доби следното:

- 5,4 милиони пати е употребен хаштагот #EsuranceSave30
- над 200.000 твитови на овој хаштаг во првата минута по објавувањето.
- хаштагот е искористен 1,4 милиони пати во првиот час, и 4,5 милиони пати во првите 24 часа.
- 2,6 милијарди импресии на Твитер.
- 332.000 прегледувања на рекламата на ЈуТјуб.
- 261.000 нови следбеници на официјалната Твитер сметка на Esurance (скок од 3000%).
- 12 пати поголема посетеност на сајтот на Esurance во првите часови од наградната игра.

Натпреварот за 1,5 милиони долари започна со емитувањето на рекламата по Супер Боул и траеше во следните 36 часа. Дечкото што победи имаше пратено вкупно 1 твит.

10 февруари 2014 - 16:04