Обама е Најк, Ромни е Армани

На прашањето - кој бренд е твојот кандидат - Обама и Ромни за гласачите се слични само на тема - десерт, за другото демократскиот кандидат е обичен човек, а републиканскиот не може да се ослободи од имиџот на богаташ.

Списание: Обама е Пипл, Ромни е Бизнис Вик

Игра: Обама е шах, Ромни е монопол

Пребарувач: Обама е Гугл, Ромни е Бинг

Социјална мрежа: Обама е Фејсбук, Ромни е ЛинкдИн

Спорт: Обама е кошарка, Ромни е голф

Годишна сезона: Обама е лето, Ромни е зима

Облека: Обама е Најк, Ромни е Армани

Автомобил: Обама е Форд, Ромни е БМВ

Кафе: Обама е домашно кафе, Ромни е Старбакс

Десерт: и двајцата се пита од јаболка

Анкетата е изработена од Ландор, компанија која работи на бренд идентитет, која побарала од анкетираните да го поврзат секој кандидат со брендот што според нив тој го преставува.

Во истата анкета направена во 2008-ма, кога Обама беше спореден со Џон Меккејн, сегашниот претседател анкетираните го перципираа како млад богаташ, кој го асоцираа со БМВ.

27 септември 2012 - 10:31