Компанијата и онака работеше во минус во последните 5 години, пред било која од годинешните несреќи воопшто да се случи. Сега, авио-компанијата секој ден губи по 2,16 милиони долари.
Во обид да собере народ, Малезија ерлајнс за два пати го зголемиле процентот што им го даваат на австралиските туристички агенции (од 6 на 11 проценти). На сето ова тие нудат и сериозни попусти во однос на другите авио компании. (Пребарување за лет од Куала Лумпур до Пекигн кај Малезија Ерлајнс дава цена од 238 долари, додека кај останатите компании таа е над 500 долари.)
На почетокот од месецов, малезиската државна инвестициска компанија најави откупување на останатите 31% од акциите од Малезеија ерлајнс што не ги поседуваат, и подоцнежна темелна реорганизација на компанијата, која сигурно ќе вклучува менување на името и ребрендирање.
Picture sent to me of a Malaysia Airlines flight out of Australia today to Asia | pic.twitter.com/3nrsdKIBmg
— Ricardo Goncalves (@BUSINESSricardo) August 15, 2014