За да го ублажи кусокот од станбен простор и истовремено да го намали користењето автомобили, државата планира значајно да ги олабави критериуми за градење, доколку се работи за градби близу автобуски или железнички станици.
Што се однесува до движењето Само јако и Бели можам да кажам дека нивното делување е стварно револуционерно. Точно е дека е пролет и точно е дека сум љубител на пролета, но не оној љубител кој оди и го мириса цвеќето како полу-заспаниот бик Фердинанд кој е несвесен за својата сила, бик кој неодоливо потсетува на апстинент.
Не знам дали сте забележале, со децении капата ни ја кројат исти луѓе. Дачиќ, Вучиќ, Драшковиќ, Чанак, Љајиќ, Николиќ, Веља, Маја, Борис... сè е исто а на Србија никогаш не и било полошо.
Кандидатот на СПН, Љубиша Бели Прелетачевиќ, за само 3 часа откако почна да собира потписи за кандидатура за претседател на Србија, успеа да наниже поддршка од вкупно 46.000 граѓани. Како тоа кои се СПН? Сарму Пробо Ниси. Сериозно.
Автомобилите се агресивни суверени на градските улици додека пешаците треба да бараат пешачки премини и таму трпеливо да чекаат некој да се смилува и да застане. А бидејќи се сè подисциплинирани, сè почесто и гинат по зебрите. Индустријализација + пешацизација = раат?
Во пристојни земји пристоен човек не може да си дозволи јавно да ги искажува своите предрасуди и стереотипи. Тие можат да избијат евентуално во ситуации кога треба да донесе некоја брз одлука. На пример, во сообраќајот.