Од обично забележување на уникатната форма на карминот на другарка ѝ, Стеjси Грин се фрла во истрага на индивидуалната трага што секој човек ја остава на овој секојдневен предмет, отворајќи врата кон серија фотографии кои ја претвораат убавината во скулптура и приказна за личноста.
Од ова истражување се раѓа серијата „Lipstick“, со детални, колор-фотографии на користени кармини, секој означен со името на сопственичката. Фотографиите покажувале разлики во форма и текстура, произлезен од индивидуалните техники на нанесување. На тој начин, масовно произведен и практичен предмет се претворал во нешто што таа го опишува како потсвесна скулптура.
Оваа серија се смета за пример на тоа како уметноста може да ја трансформира секојдневната практика на убавина во визуелен и концептуален дијалог за идентитетот и навиките.