Луксузната чанта што тивко ги освојува француските модни кругови

Цел свет мака мачи да изгледа „шик без напор“ како што клишето вели дека им успева на Французинките секое утро. Може да купиш сè исто како нив, и пак да ти фали нешто - во случајов - Polène.

Брендот е млад, основан од двајца браќа и сестра во 2016. Продаваат додатоци од кожа и полека ги препознава светот поради моќните, а едноставни дизајни кои еден инсајдер би ги препознал како за Жан Дамас. Како што е и обичај кога се работи за митот за Французинката, нема големи логоа и блескав метал насекаде. Брендот тежи кон „дискретност“, а цените се релативно пристапни, од 300 до 450 долари.

„Нашето гледање на работите и целата идеја на компанијата е да изградиме нешто од производот, од дизајнот, од квалитетот, од приказната,“ вели ко-основачот Антоан Моте кој и самиот сака својата историја да ја чува од очите на јавноста за да не одвлекуваат внимание од брендот. Она што одлучува да го сподели е дека е средно дете, меѓу постариот Матиу и помалата сестра Елса со кои заедно го имаат создадено Полен. Модата им е семеен бизнис - прадедо им го има основано Сент Џемс, пионерот за оние класични бретонски маици со линии, уште во 1889.

Во септември, Полен ја отвори првата продавница во Њујорк, а просторот е исполнет со дрвени фотелји и непреполнети полици, за да се долови брановата должина на која што се наоѓаат. Понатаму, ќе се шират во Токио, со нова локација што ќе отвори напролет. Во моментов, Јапонија е еден од четирите најголеми пазари на Полен, заедно со Америка, Кина и Франција. Бидејќи колку и да е брендот олицетворение на париската елеганција, истовремено ја разбира и глобалната привлечност на таа естетика и работи со заедница од инфлуенсери кои ги рекламираат парчињата ширум реалниот свет и оној на социјалните мрежи.

8 јуни 2023 - 00:00