Лажните лица и маркетинг на Инстаграм

Џејмс Велш има дипломирано фотографија, а за време на студиите особено му било интересно да навлегува во портрет и рекламни фотографии каде што се манипулира со изгледот на лицето/производот. Сега е инфлуенсер и си прави серија на Јутјуб за реалноста наспроти Инстаграм. 

Интересно е како „Инстаграм“ го третира како другата крајност. И стварно, толку се претера со тоа, што е во право кога вика дека после толку користење апликации за „оправање“, луѓето губат осет како вистински изгледаат.

И ова совршено се отсликува во манипулираната фотографија што ја пушти Клои Кардашијан, која патем беше уште една цигла во, очигледно, нежното стакло на интернетот фрлена од тоа семејство.

9 септември 2020 - 14:20