Како опсесијата со половите може да уништи филм

„Чарлиевите Ангели“ од 2019 не само што беше доволно пропаст за да ѝ стави крај на франшизата, успеа да си привлече и темелно наплукување од публиката. Ова главно се должеше на неговото инсистирање да биде женски филм, предводен од жени, како „Вондер Воман“ или „Капетан Марвел“.

Како овој филм до толку се напна со неговата родова агенда што успеа да се уништи самиот?

Ова беше прашање на време, ама кој да слуша. Како што ќе каже нараторот, има разлика од правење женски филм, до филм до толку слепо опседнат со женската агенда што станува деструктивен по себе и сите што се вклучени. И не е се должи ова на мразење жени, колку што е оплакување на потенцијалот да се добијат повеќедимензионални, неповршни ликови и добро сценарио:

12 август 2021 - 10:26