Како нѐ играат модните брендови за да трошиме повеќе?

Да се замислите следниот пат кога ќе се фатите за нешто шарено, со патенти, карнери и врвки.

Зад модните куќи и големите бутици стојат опасни маркетинг-професионалци и често знаат да нѐ прошетаат по керамиди. Кријат лоши кроеви и општо лош квалитет користејќи згодни манекенки, штрасови, детали, дури и чоколадо.

Се разбира дека и понатаму ќе нѐ мавтаат, ама не е лошо следниот пат кога ќе ве чешаат пари да размислите за следниве работи:

  • мејд ин Итали
  • шиткање луксуз со шампањ и чоколадо
  • светкави детали за прикривање лош квалитет
  • ексклузивни ограничени количини
  • лажни попусти
  • дефокусирање во сред продавница за да изгубиш осет
  • продавачи-снобови

и уште:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by jenny mustard (@jennymustard) on

9 ноември 2020 - 10:05