Како Кајли Џенер го чинеше Снапчат милијарда долари

Зборете вие што сакате, ама неспорно е дека феноменот Кардашијан/Џенер си бара некој да си го прибере за докторат. Тоа што светот ги смета за безвредно, неталентирано ѓубре, славно само затоа што е славно, без никакви квалитети (океј, можда пазарски квалитет), не значи дека не живееме во свет каде што може истото тоа „ѓубре” да има сериозно влијание на економијата на десетина индустрии. Ова особено важи за социјални мрежи, каде што влегува и кутриот Снапчат.

Со еден твит, за кој наскоро веројатно ќе се изнагледаме теории на заговор за тоа дали е платен, смислен или што и да е, Џенер го чинеше Снапчат 1 милијарда долари од неговата вредност.

„значиииииии, сите ли веќе не отваратe Снапчат? Или само јас сум? ах, многу е жално.”

Убиство.

Особено што твитов доаѓа во време кога верните корисници се револтирани од новиот изглед и функции на апликацијата, со одвојување на корпоративните канали од содржините на тие што ти се пријатели, што на некои луѓе им беше тешко за снаоѓање. Сега инвеститорите гризат нокти поради ова, плус и поради самата озлогласеност на Снапчат дека не ги бива многу за објаснување како се користи апликацијата.

Резултатот од твитот на Џенер до нејзините 24 милиони следачи на Твитер вчера, е акции паднати за 7.2 проценти, што брише 1.3 милијарди долари од вредноста на Снап.

What a time to be alive.

23 февруари 2018 - 13:21