На ТикТок, една креаторка зборува за тоа како едноставно видео со совет за тоа како да се вметнат зеленчуци во брз оброк со тестенини предизвикало лавина од коментари за „привилегија“ и за тоа како „не секој има пристап до свежа храна“.
„Да, видеото претпоставува дека имате свеж зеленчук, затоа што тоа е целта,“ објаснува таа. „Ако немате, користете замрзнат. Ако ништо не одговара - тогаш содржината не е релевантна за вас.“
Проблемот, како што укажува, е што дел од публиката бара секое видео да биде целосно применливо на нивната ситуација, а кога не е - вината ја префрла на креаторот. Ова води до апсурдни сценарија каде банални совети мораат да вклучат бескрајни дисклејмери за секоја можна реалност - од немање фрижидер до бездомништво.
Според психолози, ова однесување е дел од пошироката култура на онлајн егоцентризам и virtue-signalling - потреба да се демонстрира свесност и морална исправност, дури и кога темата е надвор од контекст. Но суштината е поедноставна: не секоја содржина е за секого. Како што вели креаторката: „Јас гледам видеа што не се релевантни за мене - и земам од нив тоа што ми користи. Тоа е нормално.“