Странски портали земале буџетски пари за изборно рекламирање
-
Анализите на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги (АВМУ) откриле дека новоотворени портали, меѓу кои и од странство, зеле буџетски пари за избори, користејќи го моментот дека нема контрола и транспарентност.
-
Зад некои портали што добиваат пари за избори, не стојат директно политичките партии, туку поединци на врвот во партијата, кои си ги реализираат своите лични интереси.
-
Во тек е регистрација на онлајн-порталите, која е дел од обидот за медиумска регулација на интернет-новинарството. Регистрацијата е доброволна, а засега интересот е мал.
-
Директорот Зоран Трајчевски, ја пренесува генералната претпоставка на АВМУ дека интересот е мал зашто можеби некои од порталите се плашат дека со регистрацијата тие ќе мора да ги откријат и изворите на финансирање.