- Во современото дигитално цунами, рекламата полека ја губи својата креативност и идеја. Се повеќе се враќаме кон почетоците на рекламирањето, се личи како на уличните тапанари кои ја ширеле веста или огласот.
- Па зарем сите огласи (не ги нарекувам реклами бидејќи тоа и не се) низ интернет џунглава не личат еден на друг, единствено и само повикувајќи ве да купите токму од нив? Сите се по урнек на стари, пожолтени, предвоени памфлети кои повикуваат ’купи две добиј уште едно”.
- Да, мораш да бидеш виден за да бидеш забележен, но има ли некаква идеја во нив, има ли барем трошка креативност? Бомбардирани секојдневно со инфатилни пораки на ниво од 10 годишно дете, забрзано стануваме креативно индиферентни и неспособни за критичко размислување, вели во интервју за Маркетинг365, Андреј Павловски, искусен маркетинг стручњак , амбасадор на Македонија на фестивалот Golden Drum и член на жирито на фестивалот за конкурсот “Сруши ги предрасудите”.
- Еден ден по средбата на претседателите Реџеп Таип Ердоган и Доналд Трамп во Белата куќа, националната авиокомпанија „Туркиш ерлајнс“ објави планови за купување 225 патнички авиони од „Боинг“.
- Се одлучила за 75 авиони „787“ и ги завршила преговорите за купување на уште 150 од типот „737 max“. Испораката ја очекува во периодот од 2029 до 2034 година.
- Трамп му ветил на Ердоган дека САД наскоро ќе ја укинат блокадата за продажба на напредни американски борбени авиони на Турција. За време на првиот мандат на Трамп, САД ја избриша Турција од листата земји на кои им беше понуден напредниот ловец „ф-35“ откако Анкара купи руски противвоздушен систем. Сега побарал од Ердоган Турција да престане да купува нафта и гас од Русија.
- Откако Анкара лани прифати да го ратификува приемот на Шведска во НАТО, САД одобрија продажба на авиони „ф-16“ на Турција.