- Ja најавуваат како „прв робот кој слика како уметник“. Аи-Да има бионични раце, приспособени да држат сликарска четка и друг прибор, како и вградени камери на местото на очите кои се фиксираат на нејзиниот субјект, разгледувајќи го, донесувајќи одлуки и на крај сликајќи го.
- Во својата работа таа е прилично бавна (во компјутерско време), па за една слика се потребни пет часа. Сепак, ниту едно дело што таа го создала до сега не е исто со друго.
- Прашањето за нејзиниот креатор Аидан Мелер (не е именувана по него, туку по компјутерската пионерка Ада Лавлејс) веќе не е „дали роботите можат да сликаат како луѓе“, туку „сега, кога можат, дали ние луѓето навистина го сакаме тоа?“.
- Како најава на нова архитектонска публикација „Артемушкин и Скопје“, која го истражува творештвото на еден од најголемите градители од периодот меѓу двете светски војни, авторите Ноеми Чаусидис и Мартин Ефремовски нудат уникатна прошетка низ нејзината содржина.
- Настанот ќе се одржи оваа сабота – 16-ти ноември, во 12:00 часот, и ќе започне од фонтаната Лотус на влезот во Градскиот парк.
- Ќе бидат посетени познатите палати Рубен, Бојаџиеви и Арапска куќа, но исто така ќе се откријат и помалку познати примери од творештвото на Артемушкин кои често ги игнорираме во секојдневниот живот низ Скопје. Регистрација е обврзна, на линкот.
- „Орбитал“ на британската авторка Саманта Харви, е романот којшто ја доби престижната Букерова награда за проза за 2024.
- Станува збор за приказна за шест фиктивни астронaути (мажи и жени) на Меѓуародната вселенска станица кои во текот на едено деноноќие искусуваат 16 изгрејсоцна и 16 зајдисонца. Таа е опишана како „медитација за Земјата, убавината и човечките копнежи“.
- Со само 136 страници, „Орбитал“ е втора најкратка книга која ја добива оваа награда. Таа е за четири страници подолга од „Крај брегот“ на Пепелоп Фицџералд, која доби Букер во 1979.