Најозборуваните реклами за Супербоул 2019

Се ближи најголемиот настан во спортот во САД, финалето на Супербоул во кое одново ќе играат Петриотс (понеделник 4 февруари). И одново ќе има 100-милионска гледаност и одново ќе се снимаат реклами кои за 30 секунди простор мора да дадат околу 5 милиони долари затоа што една секунда чини 166.000 долари!

Најпознатите брендови во САД со свои реклами за финалето на Супербоул:

Малку пијалак и за ајкулите:

Роботи и пиво:

Авокадо од Мексико:

Бадвајзер:

Принглс:

Врвна реклама, пази, за замрзната храна:

Доритос исто со јака реклама:

Начо чипс

Софтверската компанија Expensify се решила за спот и песна со 2 Chainz X Adam Scott:

Пепси:

Кока Кола:

Гигантот за јаткасти грицки Planters - секогаш на време::

Харисон Форд за Amazon

Stella Artois:

Пиво Ultra:

 

30 јануари 2019 - 11:47