Премиерлигата конечно во пресрет на навивачите

Како поткрепа на новите рекорди во продажба на билети во англискиот фудбал за кои пишувавме вчера, стигна најновото истражување од островот според кое цените за гледање фудбал паднале за 2,4% во првите четири лиги.

Најновото годишно и најголемо истражување во британскиот фудбал вклучува 166 клубови од 10 првенста, односно пет од Англија, четири од Шкотска и Супер лигата за жени.

Навивачите на островот се соочуваат со поскапи влезници во однос на другите силни европски првенства, а по студијата направена лани која покажа зголемување на цените на просечниот билет за 11%, овој мал пад на цените за 2013/2014 веројатно ќе донесе уште повеќе публика на стадионите. 

„Ова е добра вест за фановите која доаѓа по долг период во кој секоја година растеа цените на влезниците. Проблемот е што тоа се повторуваше и сега мислам дека клубовите сфатија за тешкотиите на навивачите", изјави министерот за спорт во Англија, Хуг Робертсон. 

Во првите четири англиски лиги најголемиот пад на цените од 2,4% се однесува за најевтините сезонски влезници за возрасни кои од 344 фунти во 2012, паднале на 336 фунти во 2013 година, додека најскапите се поевтини за само 1,6% или поточно од 546 на 537 фунти.

Цените за билетите за само еден натпревар имаа помал пад. Најевтиниот просечен кој чини 21,24 фунти паднал на 20,85 или 1,9%, а најскапиот просечен билет оваа година е поевтин за 1% или од 34,11 на 33,81 фунти.

Слично е и во Шкотска каде просечните цени на сезонските влезници поевтиниле за 1%, додека оние за најаевтините билети за еден напревар се поевтини за 3%.

Наскапите влезници во англискиот фудбал и натаму се оние на Арсенал каде најевтиниот чини 26 фунти, а најскапиот оди над 126 фунти. „Топџиите" ги имаат и најскапите сезонски влезници од 1955 фунти но тука се вклучени и седум мечеви од Купот. Најевтиниот сезонски билет за возрасни се продава за натпреварите на Манчестер Сити и тој чини 299 фунти. 

„Не е логично клубовите да ги поскапуваат цените на влезниците со оглед на финансиската ситуација во Британија. Во нашата област на пример има невработеност од 9% и не е возможно на некого да му барате се повеќе и повеќе за да дојде да гледа фудбал", смета претседателот на Виган, Дејв Велан.

Минатата сезона Премиер лигата бележи нова рекордна посета на натпреварите по пауза од пет години, а тоа се должи пред се на големиот број на промоции на карти за тинејџери, како и за фамилијарно следење на фудбал.

Некои клубови се поинвентивни во привлекувањето на своите фанови, па така на пример Манчестер Сити, Норич и Кардиф за помалку од 30 фунти нудат билет, пита и чај. 

12 септември 2013 - 11:56