Прејака Твитер кампања на Рома

Ако некој Твитер профил се разликува драстично кај фудбалските клубови, тоа дефинитивно е оној на Рома. Ги бива за хумор, правење спрдњи, ама и за доста сериозни теми, како оваа што ја почнаа летово.

Во период кога сите клубови ќе се обидат да направат што подобар пазар со играчи, во Рома паралелно со таа работа им дојде и една невообичаена и многу корисна идеја.

Клубот почна со кампања која има за цел да им помогне на семејствата кои имаат исчезнати деца. Како ќе ја спроведат?

За секое ново засилување тие почнаа да објавуваат две видеа. На едното го претставуваат играчот, а на другото апелираат за помош на исчезнати деца низ светот.

Новото засилување од Јувентус, Леонардо Спинацола го најавија вака:

Исто направија и со потпишувањето на Амаду Диавара од Наполи:

Клубот направи соработка со Националниот центар за исчезнати и експлоатирани деца (NCMEC) и Telefono Azzurro и планира да го продолжи овој тренд и со следните трансфери.

„Се инспириравме кога видовме слики од исчезнати деца во САД на картон од млеко кои беа прикажани на музички спот на Ем ти ви. Со таа кампања мислам дека помогнаа да се пронајдат 21 дете. Направија четири верзии од тоа видео, две за во САД и по едно за Велика Британија и Австралија. Целта ни е да привлечеме поголемо внимание кај луѓето и да дојдеме до резултати“, вели Пол Роџерс, шеф за стратегија во Рома.

2 јули 2019 - 09:45