Како бразилски клуб рекламира акција на маркети

Бразилскиот клуб Флуминенсе де Феира смислил необичен начин да заработи некој леал повеќе во празната клупска каса.

Флуминенсе де Феира игра во четвртата бразилска Д-лига а од неодамна се и првиот клуб кој ги „качи“ спонзорствата на дресовите на едно „повисоко ниво“. Наместо името над бројката на дресот на секој играч стои производот чија цена е на акција, а бројката ја обележува цената на производот. Па така на пример наместо името на напаѓачот пишува пица а бројката 10 ја означува цената на пицата.

Друг играч со број 20 ја означува цената на пената за бричење, а броевите на неговите колеги од средниот ред ја означуваат цената на различни шампони на акција.

Нисколигашот Флумименсе де Феира игра на стадион со капацитет од 16,274 места

Маркетинг директорот на клубот, Чико Мело изјавил дека се решиле на ваков потег поради тоа што Бразилската фудбалска федерација прави малку за да ги помогне нисколигашите во пирамидата.

„Фудбалот е многу неблагодарен за малите екипи и нивните проблеми со спонзори. Не можеш да направиш добра екипа без услови. Имавме неколку спонзори на почеток, па одлучивме да ги промовираме на натпреварите“.

Како и да е, оваа акција не им помага многу на теренот, затоа што на првиот меч на кој ги промовирале пената за бричење и цената на пица, го изгубиле со 6:0 од локалниот ривал Виториа де Баиа.