Во изложба со наслов „Парчиња: Дали модата е современа?” во њујоршкиот музеј, хеланката е и официјално - едно од најдефинирачките парчиња на нашето време.
Изложбата го истражува силното влијание кое го имаат одредени парчиња облека низ дваесеттиот и дваесет и првиот век. А инспирацијата доаѓа од Лулулемон, чии што хеланки станаа култни од моментот на основањето на брендот во 1998-ма.
Други ствари што ќе се најдат на изложбата се Левис 501, бисерно ланче и сари.
„Голема чест ни е што нашите (Буги Пентс) хеланки ќе бидат вклучени со други многу влијателни брендови како дел од изложбата, тоа е признание кое ја одразува нашата работа како оригинален бренд кој го дефинира активниот и внимателен животен стил,” изјавува Ли Холман, креативен директор во Лулулемон. Хеланките си ги сметаат за „така почна сè” момент.
Подемот на иконичните хеланки на Лулулемон се случи во '90-тите и го поплочи патот за хеланките кои станаа составен дел од гардеробата на многу жени, без разлика дали ги носат на кафе со чизми, или по дома со крокс и чорапи. И се разбира, за вежбање.
Сме ги виделе и на модни писти, кај Баленсијага, Долче и Габана и Версаче, дури и во колекциите пролет/лето 2017-та.
Е па, да живеат хеланките, дечки.