- На мировните преговори ќе учествуваат западните држави, Украина и земји во развој како Индија и Бразил, но не и Русија, и тие треба да служат за здобивање поддршка од земјите во развој кои во најдобар случај за сега се неутрални кон војната.
- Овие преговори треба да кулминираат со мировен самит кон крајот на годинава во кој глобалните лидери треба да потпишат заеднички принципи за решавање на војната, кои потенцијално би биле рамка за идните мировни преговори меѓу Украина и Русија.
- Изборот на Саудиска Арабија е на западна иницијатива чија цел меѓу другото е малку да се одоброволи „глобалниот југ“ и да се почувствува дека и тие имаат некакво значење во глобалните случувања.
- Меѓу учесничките ја нема Русија која одби какви било преговори со Украина кои ќе подразбираат таа да се откаже од која било освоена територија.
- „Има фрапантни сметки од 20-на илјади евра за две ќебапчилници и неверојатни, секојдневни и огромни сметки за кафани и кафулиња“, откри министерот Стоилковиќ кој во министерството за политички системот го замени Артан Груби.
- Во 2023-та на тендер за угостителски услуги биле избрани две компании. Пчела Ш.Е.Љ.“ која раководи со истоимена ќепабчилница и барбекју бар во Старата скопска Чаршија, од предвидените 944 илјади денари испорачала храна во вредност од 532 037 денари. Втората фирма избрана на тендерот е „Далма кетеринг“, но таа не реализирала ниту еден денар од предвидените 220 илјади денари.
- Последната софра од познатата ќебапчилница во Чаршијата, тимот на Груби ја имал неколку дена пред формирањето на новата влада. Тој ден, според цените, изеле околу 150 порции (десетки) ќебапчиња.
- Националистичката партија под Малта е гневна на властите затоа што дозволиле малтешко решение за паметна анализа на сообраќајот и планирање на рутите прво да биде имплементира во Македонија.
- Иновативното решение од Малта се потпира на вештачка интелигенција а неговите креатори се решиле да го договорат со Македонија откако упорно наидувале на сопки и затворени врати во својата држава.
- Тврдат дека нивното решение ќе го оптимизира сообраќајот и ќе го намали метежот обезбедувајќи подобро планирање на маршрутата и побрзо предупредување на надлежните властите за несреќи и дефекти. За да го прави тоа, софтверот треба да биде хранет од живи податоци од патната мрежа.