- На 10 март во галеријата на Кинотека ќе се отвори ретроспективна изложба на Касиопеја Наумоска, насловена „30 години творештво“.
- „Потеклото ми е од Прилеп, а таму се бавиш или со тутун или со уметност. Излезе дека сум закачила некоја жичка што ја има во семејството генерации наназад, од музичари, архитекти, ликовни уметници, и неминовно, а и сосема нормално, беше да го фатам тој пат. Уште како мала присуствував на ликовните колонии во Прилеп, со часови седев во ателјето кај тетин ми и тетка ми и бев навикната на мирисот на сликарскиот материјал. Не само навикната туку и фасцинирана!“, вели уметницата во интервjу за Popup.mk.
- Родена е во 1968 година, во 1993 год. дипломирала на Факултетот за ликовни уметности во класата на проф. Рубенс Корубин, 2016 год. Mагистрирала на студиите за култура на Институтот за општествени и хуманистички науки во Скопје. Има реализирано над 40 самостојни изложби и перформанси во земјава и странство.
- Како најава на нова архитектонска публикација „Артемушкин и Скопје“, која го истражува творештвото на еден од најголемите градители од периодот меѓу двете светски војни, авторите Ноеми Чаусидис и Мартин Ефремовски нудат уникатна прошетка низ нејзината содржина.
- Настанот ќе се одржи оваа сабота – 16-ти ноември, во 12:00 часот, и ќе започне од фонтаната Лотус на влезот во Градскиот парк.
- Ќе бидат посетени познатите палати Рубен, Бојаџиеви и Арапска куќа, но исто така ќе се откријат и помалку познати примери од творештвото на Артемушкин кои често ги игнорираме во секојдневниот живот низ Скопје. Регистрација е обврзна, на линкот.
- „Орбитал“ на британската авторка Саманта Харви, е романот којшто ја доби престижната Букерова награда за проза за 2024.
- Станува збор за приказна за шест фиктивни астронaути (мажи и жени) на Меѓуародната вселенска станица кои во текот на едено деноноќие искусуваат 16 изгрејсоцна и 16 зајдисонца. Таа е опишана како „медитација за Земјата, убавината и човечките копнежи“.
- Со само 136 страници, „Орбитал“ е втора најкратка книга која ја добива оваа награда. Таа е за четири страници подолга од „Крај брегот“ на Пепелоп Фицџералд, која доби Букер во 1979.