20 работи што ги научив од техничка поддршка

Порано или подоцна ќе налеташ на лице кое ќе го напише зборот "спејс" или ќе заборави да го вклучи компјутерот во струја. Ако не си, почекај, ќе го сретнеш.

- Се додека сè врти светот, корисниците ќе имаат проблеми.

- Кога се сомневаш - ресетирај.

- Плаши се од телефонот. Никој не се јавува во техничка поддршка за да ти посака добро утро.

- Ни еден корисник на почетокот нема да ти ја каже вистината.

- Како техничка поддршка, твоја работа е да го срушиш отпорот и да ја извадиш вистината.

- "Не направив ништо" или "само од себе се случи" се корисничка мантра.

- Некои луѓе никогаш нема да научат.

- Ова значи дека секогаш ќе имаш работа.

- Гледај да задржиш смирен глас, дури и ако врескаш од внатре.

- Копчето "hold" ти е пријател.

- Што и да правиш, не паничи.

- Одговорот на сите прашања на корисникот треба да биде "Верувај ми, знам што правам," дури и ако тоа е дрска лага.

- Корисниците можат да почувствуваат страв. Ако еднаш изгубиш контрола, си изгубил сè.

- Со корисникот кој повеќе не те слуша, туку се обидува да го наметне "неговиот начин" не вреди да се замараш. Симулирај дека се прекинала линијата и спушти му.

- Понекогаш е полесно да се поправи компјутер, отколку да се утврди што е расипано.

- Корисниците секогаш сакаат да има причина зошто нешто се поправа. Ако не сте сигурни зошто, само излажете, и онака нема да знаат. "Залутан електрон минал низ процесорот и предизвикал..."

- Ако е можно, побарајте да зборувате со најмладото лице што е присутно.

- Кога се сомневаш - ресетирај.

3 мај 2018 - 13:57