Што се правеше за 1-ви април

"Бесплатна реклама" + "виралност" се едни од омилените зборови на корпорациите и нивните оддели за маркетинг. Најдобар ден за да ја постигнеш магичната комбинација е 1-ви април. Еве што понудија брендовите за денот.

Лего, нов систем за испорака

 

Доминос, ново пакување


Публицис Сиетл


Хонда, направи сам автомобил

 

Сем Адамс, пиво со хелиум

 

Сони, УСБ за сè

 

Netflix, 20-минутно видео како се пржи сланина

 

Saatchi & Saatchi (Тајланд), апликација за отпуштање твојата маркетинг агенција

 

Гугл, има неколку за различни сервиси

 

Читос, парфем од сирење

 

БМВ

2 април 2014 - 10:36