Манчестер Јунајтед е највреден спортски бренд во светот

Светски водечката консултантска куќа за проценка на брендови направи рангирање на највредните 250 спортски брендови и на првото место е Манчестер Јунајтед чиј бренд е проценет на 853 милиони долари.

На рангирањето на Brand Finance се најдоа 250 спортски клубови, помеѓу кои се фудбалски клубови од целиот свет и клубовите од американската НБА кошаркарска лига, НФЛ рагби лига, НХЛ хокеј лига и МЛБ безбол лигата.

Највреден спортски бренд во светот е Манчестер Јунајтед кој е проценет на 853 милиони долари, односно 67 милиони долари повеќе од второрангираниот Баерн Минхен.

Европскиот фудбал ги држи првите четири позиции на листата. Зад Јунајтед и Баерн се наоѓаат екипите на Реал Мадрид и Барселона.

Сепак во просек рагби тимовите од НФЛ лигата вредат повеќе од фудбалските клубови. Вредноста на брендовите на сите 32 НФЛ клубови изнесува 9,1 милијарди долари, а вкупната сума за највредните 32 фудбалски клубови изнесува 7,3 милијарди долари.

Од 5-та до 9-та позиција на рангирањето се наоѓаат НФЛ тимови, а на 10-та позиција е безбол тимот Њујорк Јенкис.

26 октомври 2012 - 23:34