Од каде идејата?
Резкала објаснува:
„Лани за Денот на благодарноста ги слушнав моите вујковци како зборуваат дека жените повеќе ги бива за готвење, кујна и исполнување на нивните „женски должности”. Иако знам дека не се сите мажи такви, се изненадив што некои сè уште размислуваат така.
Овие реклами се направени во ’50-ти и мислам дека нивната суштина е сè уште присутна во слоевите на денешното модерно општество. Затоа, замислив паралелен свет, каде што улогите се наопаку и мажите ќе видат како е да се во инфериорната позиција.”
Заклучокот:
„Се надевам дека преку овој проект, луѓето кои се заглавени во стереотипни родови улоги наметнати од патријархалното општество ќе можат визуелно да ги доживеат ограничувањата што тие улоги ги носат.”