На Редит се појавува прашање: „Кажете измама што повеќето луѓе не сфаќаат дека е измама?“
И нишката богами, отвора очи.
Лајф коуч
Нејасни се, користат големи зборови и кажуваат некакви цифри што наводно ги заработиле, а не е до крај јасно што всушност работат.
„Улога“ во компанија
Ако нечија работа е да регрутира луѓе за „компанијата“, наместо да продава производ, а не работи во човечки ресурси, големи се шансите да се работи за пирамидална шема.
Женско штоидае
90% од производите се само во друга боја. Жилетите се најголем престап овде.
Машко штоидае
Премиум жилети, шампон, влажни марамчиња. Наплаќање 2-3 пати повеќе само затоа што е помажествена амбалажата.
Хербалајф
„Мулти-левел маркетинг е.“
Дијаманти
Многу често го има овој камен, но светскиот добавувач има монопол и ги задржува кај себе за да ги држи и цените. Смарагди, рубини и сафири се всушност поретки од дијаманти, но помалку чинат заради ова.
Суперхрана
Концептот на „суперхрана“ и „органско“ е глупост. Правам смути во кафич и луѓе доаѓаат и бутаат 1500 калории путер од кикирики и гранола, мислејќи дека е здрава храна само затоа што ставиле нешто superfood и органско во чинијата. Буквално е корфнлекс со гранола од продавница, нема да излечи рак.
Неплатена пракса
Што ви е на сите?!
Скапи ХДМИ кабли
ХДМИ е дигитално. Или работи или не работи.