„Трендови на мобилност“ се извештаи креирани со помош на агрегирани и анонимизирани сетови на податоци од корисници на Гугл, оние кај кои е вклучена опцијата Location History. Во нормални времиња, Гугл ова најчесто го користеше за одредување на „Популарни места“ но извонредно интересно е како мобилноста на луѓето се покажува во време на тековната пандемија.
Ја одбираме Македонија.
Мобилни трендови за места како што се ресторани, кафеа, шопинг центри, тематски паркови, музеи, библиотеки (хехе) и кино сали:
Мобилни трендови за места како пазари, гранапи, продавници за храна и аптеки:
Мобилни трендови за места како што се градски паркови, национални паркови, јавни градини и слично:
Мобилни трендови за места з јавен транспорт, автобуски и железнички станици:
Одење на работа:
Одење во викенд куќи:
За другите земји - овде
*******