Гугл: Колку Македонија престана да се движи?

Настрана сега оние муабети колку ОНИ знаат за НАС и какви сè податоци имаат за нашиот секојдневен живот. Гугл искористи она што го има (овојпат со наша дозвола) да ни покаже колку и како сме ја редуцирале нашата мобилност и одењето по кафани, продавници, паркови и друго.

„Трендови на мобилност“ се извештаи креирани со помош на агрегирани и анонимизирани сетови на податоци од корисници на Гугл, оние кај кои е вклучена опцијата Location History. Во нормални времиња, Гугл ова најчесто го користеше за одредување на „Популарни места“ но извонредно интересно е како мобилноста на луѓето се покажува во време на тековната пандемија.

Ја одбираме Македонија.

Мобилни трендови за места како што се ресторани, кафеа, шопинг центри, тематски паркови, музеи, библиотеки (хехе) и кино сали:

Мобилни трендови за места како пазари, гранапи, продавници за храна и аптеки:

Мобилни трендови за места како што се градски паркови, национални паркови, јавни градини и слично:

Мобилни трендови за места з јавен транспорт, автобуски и железнички станици:

Одење на работа:

Одење во викенд куќи:

За другите земји - овде

*******

6 април 2020 - 17:59