Грција, ѕвезда од насловните страни

Самите уредници на Економист признаваат дека за мала земја (Грција ја сметаат во мали) реткост е воопшто да се појави на насловна страна на магазинот. Од мај 2010-та до денес, ова на Грција и успеало 8 пати.

1-ви мај 2010-та: Кризата околу грчкиот долг се шири. На Европа и треба посмело и пошироко решение - и тоа брзо

 

25-ти јуни 2011-та: Шансата за европските лидери да избегнат катастрофа, брзо се троши

 

5-ти ноември 2011-та: Пазарите не се единствена закана за еврото. И гласачите може да се

 

12-ти мај 2012: И покрај растечкиот ризик за излегување на Грција, еврозоната допрва треба да се соочи со задачата за спасување на заедничката валута

 

19-ти мај 2012-та: Не е паметно Грција да го напушти еврото. Меѓутоа треба да почнеме да се подготвуваме за нејзиното заминување

 

31-ви јануари 2015-та: Победата на Сириза може да доведе до Грегзит, меѓутоа треба да доведе до подобра иднина за еврото.

 

20-ти јуни 2015-та: Грција и еврозоната се заглавени во проблематична врска

 

4-ти јули 2015-та: Каков и да е резултатот, грчката криза засекогаш ќе ја променија ЕУ

8 јули 2015 - 09:12