„Oh, for fucks sake.”

Не им иде памет

Колективна воздишка и фејспалм на Твитер, откако Кајли и Кендал Џенер уште еднаш ја утнаа работата. Милионите коментари и прашања околу последната колекција, поточно една спорна ташна, можат да се сведат на едно: добро, до толку ли не ви текнува нешто друго?!

После маиците со рапери за кои што никој не им објасни дека е потребна дозвола, и после правните голготи, дали овие две млади девојчиња во зачетокот на своите блескави кариери поднаучија нешто? Дали нивните менаџери, ПР-експерти и маркетинг екипи се свестија дека и да не е така страшно, ако се потпишат они, ќе стане 10 пати пострашно?

Се разбира дека не.

Затоа што сега имаат некоја нова колекција каде што се наоѓа следното:

Се разбира дека јавноста, гладна за прашања кои допираат до присвојување туѓи култури (меѓу кои често има и такви кои тотално тоа не се) се избезуми и тргна да ги брани Кинезите кои овој пат беа обесправени од страна на тинејџерскиве магнати.

Мистеријата не е дали они две имаат памет. Мистеријата е кој е тој маркетинг тим што дозволува вакви работи - просто е за неверување дека се толку глупи, па да речеме дека играат на карта дека секој публицитет е добар. Или па, девојкиве во големото семејство на нивни брендови ќе го додадат и брендот на праење глуп?

Каде што „праење глуп” е дефиниција за „чекај, ќе поигнорираме малку колку е западот душебрижнички настроен, па ќе правиме колекции на облека и додатоци кои се и без тоа глупи”.

И уште една мистерија: што па стварно толку мерак за нешто што нема ич никаква врска со тебе?

20 септември 2017 - 12:33