- Откако бугарските национални комплекси се издигнаа на ниво на официјален предуслов за членство во ЕУ (батали тоа владеење на право и слични гачки), сега и Хрватска гледа како истото да го примени за три соседи и потенцијални кандидати на ЕУ.
- По ново Хрватска планира идентично вето на бугарското за Босна и Херцеговина, Србија и Црна Гора, кои ќе треба да извршат одредени историски откажувања, промени на Устав и пиши-бриши ако сакаат да припарат рамноправната ем правична Европска Унија.
- Пример во БиХ би се барало воспоставување на хрватски ентитет, на исто ниво со бошњачкиот и српскиот. Црна гора би требала да воведе гарантирани пратенички места за хрватското малцинство и земјата да побара прошка од Загреб затоа што за време на војната во 1990-те, од нејзина територија се бомбардирал Дубровник. Додека од Србија меѓу другото се бара да престане да измислува дека Хрватите убивале Срби во Втората Светска војна и да се откаже од „митот за Јасеновац“.
- „Има фрапантни сметки од 20-на илјади евра за две ќебапчилници и неверојатни, секојдневни и огромни сметки за кафани и кафулиња“, откри министерот Стоилковиќ кој во министерството за политички системот го замени Артан Груби.
- Во 2023-та на тендер за угостителски услуги биле избрани две компании. Пчела Ш.Е.Љ.“ која раководи со истоимена ќепабчилница и барбекју бар во Старата скопска Чаршија, од предвидените 944 илјади денари испорачала храна во вредност од 532 037 денари. Втората фирма избрана на тендерот е „Далма кетеринг“, но таа не реализирала ниту еден денар од предвидените 220 илјади денари.
- Последната софра од познатата ќебапчилница во Чаршијата, тимот на Груби ја имал неколку дена пред формирањето на новата влада. Тој ден, според цените, изеле околу 150 порции (десетки) ќебапчиња.
- Националистичката партија под Малта е гневна на властите затоа што дозволиле малтешко решение за паметна анализа на сообраќајот и планирање на рутите прво да биде имплементира во Македонија.
- Иновативното решение од Малта се потпира на вештачка интелигенција а неговите креатори се решиле да го договорат со Македонија откако упорно наидувале на сопки и затворени врати во својата држава.
- Тврдат дека нивното решение ќе го оптимизира сообраќајот и ќе го намали метежот обезбедувајќи подобро планирање на маршрутата и побрзо предупредување на надлежните властите за несреќи и дефекти. За да го прави тоа, софтверот треба да биде хранет од живи податоци од патната мрежа.