- Њујорк Тајмс доби три Пулицерови признанија, за национално известување (проект за честите фатални сообраќајни проверки од страна на полицијата); меѓународно известување (за огромниот број цивилни жртви од воздушните напади на САД, особено во Ирак, Сирија и Авганистан); и за критика, на Саламиша Тилет, за серија текстови посветени на приказните на црното население во уметноста и популарната култура.
- Наградата за аудио новинарство ја добија Футуро Медија и Пи-ар-икс за „Суаве“, брутално чесен и детален профил на млад човек кој се обидува да си го најде местото во општеството откако поминал повеќе од 30 години во затвор.
- Од областа на белетристиката, добитник е Џошуа Коен за „Нетјанахоевците“; за поезија награда доби Дајан Сус за „франк: сонети“; за музика „Безгласна миса“ од Рејвен Шакон (оригинално дело за органа и ансамбл). Специјално споменување добија сите новинари кои известуваат од Украина.
Сите останати добитници на линкот.
- Како најава на нова архитектонска публикација „Артемушкин и Скопје“, која го истражува творештвото на еден од најголемите градители од периодот меѓу двете светски војни, авторите Ноеми Чаусидис и Мартин Ефремовски нудат уникатна прошетка низ нејзината содржина.
- Настанот ќе се одржи оваа сабота – 16-ти ноември, во 12:00 часот, и ќе започне од фонтаната Лотус на влезот во Градскиот парк.
- Ќе бидат посетени познатите палати Рубен, Бојаџиеви и Арапска куќа, но исто така ќе се откријат и помалку познати примери од творештвото на Артемушкин кои често ги игнорираме во секојдневниот живот низ Скопје. Регистрација е обврзна, на линкот.
- „Орбитал“ на британската авторка Саманта Харви, е романот којшто ја доби престижната Букерова награда за проза за 2024.
- Станува збор за приказна за шест фиктивни астронaути (мажи и жени) на Меѓуародната вселенска станица кои во текот на едено деноноќие искусуваат 16 изгрејсоцна и 16 зајдисонца. Таа е опишана како „медитација за Земјата, убавината и човечките копнежи“.
- Со само 136 страници, „Орбитал“ е втора најкратка книга која ја добива оваа награда. Таа е за четири страници подолга од „Крај брегот“ на Пепелоп Фицџералд, која доби Букер во 1979.