Ријана ќе се договара со ЛВМХ и ќе влезе во историја

Мое Хенеси Луи Витон ЛВМХ, компанијата која ги држи Диор, Живанши и Фенди, веројатно се согласува со мислењето дека Ријана е Коко Шанел на 21-виот век. Од тие причини и веројатно се спремни да ја поддржат за сопствен бренд, што би ја направило првата дизајнерка од небела раса во најголемиот луксузен конгломерат во светот.

Вестите ги потврдуваат извори од внатре, кои инаку немаат овластување да зборуваат во име на компанијата, а коментар нема ни од ЛВМХ ни од Ријана, иако неодамна е фотографирана на улица со мистериозни Фенти очила за сонце што може да се од ваква колекција. И без разлика што деталите не се познати, ова е сериозен пресврт во модниот свет.

Комбинацијата на Фенти и ЛВМХ ќе биде најјасниот израз досега, на тоа како славата, социјалните мрежи и инфлуенсерите го редефинираа балансот на моќ меѓу културата и потрошувачката, и ќе го промени начинот на кој брендови од секаков вид се поврзуваат со нивната публика.

Значајно е и што, и покрај бројот на познати и почитувани дизајнери кои во моментов се уште важат за невработени во индустријата (Албер Елбаз, Стефано Пилати и Питер Копинг), ваков џин како ЛВМХ решава да инвестира во поп-ѕвезда.

Козметичкиот бренд на Ријана инаку направи лом, главно поради огромната понуда на производи за сите бои на кожа, веќе има 6.3 милиони следачи на Инстаграм и магазинот Тајм го прогласи за една од 25-те најдобри иновации на 2017-та.

ЛВМХ низ годините често креира (или барем дискутира за креирање) брендови од нула, ама го нема направено тоа од Кристијан Лакроа во 1987-ма, поради трошоците (Лакроа го продадоа во 2005-та). Претпочитаат да купуваат веќе изградени имиња.

Сепак, за разлика од многу други, Ријана е јавен профил и комплетно формирано, глобално популарно име. Плус, очигледно е дека разбира како нејзините различни платформи и вентили за изразување можат да се надополнуваат и не покажува никаков интерес да ги батали. Сè уште не се знае каква форма ќе земе нејзиниот бренд, каде ќе биде базиран и каква структура ќе има односот со ЛВМХ, па дури ни дали ќе влезе под името Фенти, како се досега.

Ама таман е заклучокот на Њујорк Тајмс:

Минатата година, на Мет Гала на тема „Божествени тела: Мода и католичка имагинација” влезе со мини-фустан со корсет на Мартин Марџела, наметка и митра, а на социјални мрежи ја крунисаа како папа на модниот свет. И од оваа гледна точка, изгледа треба да се сфати како знак за она што следува.

21 јануари 2019 - 22:59