- Затоа што е „бел“, „елитистички“ и вкоренет во „бели европски идеи“ британската школа за современи танци реши целосно да го збрише балетот од приемните испити.
- Самопрогласената „прогресивна институција“ Северна школа за современ танц, одлучила дека балетот претставува „бариера за инклузивност заради исфрлувачкиот финансиски товар за одење на часовите, и затоа што идеализира одредени европски форми на тела, и заради поделбата на улогите по родови линии“.
- Објаснувањето на танцовата школа е дека балетот морал да се тргне од примениот затоа што потенцијалните студенти морале да доплаќаат за дополнителни часови за да се запознаат со него.
- За школото проблем е и „вокабуларот“ на балетот, во кој се прави строга разлика меѓу балерина и балетан, а на часовите секојдневно се користат термини како „мажи и жени“ и „девојчиња и момчиња“. Плус, самите улоги и движења во балетот се поделени по строго родови линии, кои речиси никогаш не се мешаат.
- „Има фрапантни сметки од 20-на илјади евра за две ќебапчилници и неверојатни, секојдневни и огромни сметки за кафани и кафулиња“, откри министерот Стоилковиќ кој во министерството за политички системот го замени Артан Груби.
- Во 2023-та на тендер за угостителски услуги биле избрани две компании. Пчела Ш.Е.Љ.“ која раководи со истоимена ќепабчилница и барбекју бар во Старата скопска Чаршија, од предвидените 944 илјади денари испорачала храна во вредност од 532 037 денари. Втората фирма избрана на тендерот е „Далма кетеринг“, но таа не реализирала ниту еден денар од предвидените 220 илјади денари.
- Последната софра од познатата ќебапчилница во Чаршијата, тимот на Груби ја имал неколку дена пред формирањето на новата влада. Тој ден, според цените, изеле околу 150 порции (десетки) ќебапчиња.
- Националистичката партија под Малта е гневна на властите затоа што дозволиле малтешко решение за паметна анализа на сообраќајот и планирање на рутите прво да биде имплементира во Македонија.
- Иновативното решение од Малта се потпира на вештачка интелигенција а неговите креатори се решиле да го договорат со Македонија откако упорно наидувале на сопки и затворени врати во својата држава.
- Тврдат дека нивното решение ќе го оптимизира сообраќајот и ќе го намали метежот обезбедувајќи подобро планирање на маршрутата и побрзо предупредување на надлежните властите за несреќи и дефекти. За да го прави тоа, софтверот треба да биде хранет од живи податоци од патната мрежа.