Во овој двогодишен проект се вклучени претставници на универзитети, бизнис и НВО секторот од 11 држави и тоа од Австрија; Аустралија; Бугарија; Германија; Грција; Казакхстан; Киргистан; Непал; Полска; Узбекистан и Северна Македонија.
Основна цел на YouLEAD проектот е да се развијат капацитетите на членовите на проектниот конзорциум (универзитети; бизнис секторот и НВО) за зголемување на јавната свест преку константен притисок врз владите и јавниот сектор за имплементација на целите на одржливиот развој со користење на алатките на дигитилниот маркетинг, пред се, на мобилните телефони.
Проектот е дел од глобалните активности на Обединетите нации за остварување на целите на одржливиот развој фокусирани на намалувањето на сиромаштијата, социјалната правда и одржливоста на животната средина како голем морален и политички императив на нашето време. Овој императив може да се исполни ако постои радикален пресврт. Во срцето на оваа промена во глобалната иновативна агенда е поголема почит кон културната разновидност, регионалната разновидност и демократската одговорност.
Координатор на проектот е Асоцијацијата за истражување, едукација и развој „Маркетинг порта“ од Скопје.
(Комерцијален текст)