Џордан Пил досега се има докажано дека има осет за хорори, до тој степен што се осмели да преправа „Зона на самракот“, иако не најсреќно, но сепак: После „Ние“, „Бегај“ и „Ловци“, веројатно може да му се верува.
Го прашуваат Џеј што би му рекол на својот омилен внук ако некој ден би му дошол и би му кажал дека се дрогира. Не го знаеме омилениот внук, ама малиот треба да е среќен каква водилка има во животот.
Во 1982, во Шанел, тогаш модна куќа - еквивалент на стара аристократка, влегува Лагерфелд кој во тоа време работи и за Клое и за Фенди. Иако Шанел е куќа на иновации, во тој период станува досадна и буржоаска, па Лагерфелд сфаќа дека ѝ треба лифтинг и создава пример за креативен директор што се следи до ден денес.
Го имавме прво како Езел, а потоа како Долче и Рубинче. Таман помисливме дека овој ДНК ќе остане осамен на сцената, еве го - со синот. Рубинчо не додржал малиот да порасне па да одговара на текстот на песната (одлив на млади во странство, едни ваму, други таму, сјебана мк судбина и пропратно кукање на таа тема при што сцената со клучевите е марти мистерија!) па го направил малиов гурбетџија уште во основно школо. А каде ќе оди бе така мал? Освен ако со право не бега од музичката кариера која овде му се готви.