На црвениот тепих се појави со сопругот Рајан Рејнолдс во фустан, кој подоцна, со мали интервенции стана друг фустан и луѓето полудеа.
Темата беше антологиска американска мода, или оној термин gilded age, за кој моделот на фустанот совршено одговара.
Но.
Покрај партнерот, кој беше во плишан костум (соодветен за темата):
изгледот на Блејк има и референци за Њујорк:
Тијарата беше за статуата на слободата.
Деталите на корсетот се Емпајр Стејт Билдинг.
Задниот дел од фустанот што се влече има констелации од таванот на станицата Гранд Сентрал, нешто што и фановите на „Озборувачка“ го протолкуваа како поздрав.
Значи, Џиџи беше врв во Версаче, ама ако делиме оценки за напишано домашно, тогаш - Блејк.