Државниот секретар Марко Рубио наредил во дипломатската преписка повеќе да не се користи фонтот Calibri и да се применува традиционалниот Times New Roman.
Поранешниот државен секретар Ентони Блинкен го воведе поелегантниот фонт, со објаснување дека е полесен за читање за лицата со ослабен вид. Рубио тврди дека за промената на фонтот администрација на Џо Бајден создала трошоци од 145.000 долари.
„Преминувањето на Calibri беше меѓу најнелегалните, неморалните, радикалните или расипничките случаи на диверзитет, еднаквост и инклузија. Тоа беше козметичка корекција што не постигна ништо, освен деградација на кореспонденцијата“, порачал Рубио во телеграма до амбасадите и конзулатите на САД.
Единствени исклучоци од новото правило се меѓународните договори и претседателските назначувања, за кои се користи Courier New 12.
По средбата на мировниот пратеник Стив Виткоф со претседателот Владимир Путин повеќе нема недоразбирања помеѓу САД и Русија за војната во Украина, објави шефот на руската дипломатија Сергеј Лавров.
„Американскиот претседател и неговиот тим потврдија дека се посветени на изнаоѓање долгорочно решение за да се елиминираат причините за кризата. Тие сакаат да ја разберат суштината за украинската криза“, изјави Лавров.
Тој додаде дека европските земји се уште не ги разбираат руските барања за усвојување пакет документи како основа за долгорочен и одржлив мировен договор во Украина со безбедносни гаранции за сите вклучени страни, не само за Киев.
Лавров ги осуди милитантните провокации, како изјавата од адмиралот Џузепе Драгоне за „превентивни напади“ од НАТО врз Русија, и предупреди: „Ако Европа сака војна, ние сме спремни уште сега“.
Вредностите почнаа да се превртуваат уште во социјализмот, а се засилија со неговиот пад. Под паролата на „демократијата“ се протнаа и многу лажни вредности, кои целосно ги разурнаа идентитетите, дури и оние клучните, врз кои се потпира едно минимум функционално општество. Такви идентитети се, на пример, ДАСКАЛ и УЧЕНИК.
Денес, според авторитетот и правата што ги имаат, учениците се професори, а професорите ученици.
Сепак, треба да се прашаме: зар за падот на образованието не се највиновни оние што морале да го чуваат – професорите?