- Ракел Велч имаше само три реплики како Лоана во филмот Милион години п.н.е од 1966 - и беа доволни за да стане сеприсутен секс-симбол за кој радо си спомнуваа мажи родени од ‘40-те наваму. Феминистичката критичарка, Камил Паглиа ја опишува како „лавица - опасна, страствена и опасно физичка“. Улогата на Лоана претходно ја има одбиено Урсула Андрес, колешка по шетање по бикини.
- Без разлика на идејата на јавноста за Ракел Велч. таа подоцна покажува способност за комедија, како Констанс, мажената шивачка на француската кралица, вљубена во Д‘Артањан на Мајкл Јорк во филмот „Тројцата мускетари“ во режија на Ричард Лестер. Доби и Златен глобус за улогата.
- Има кажано: „Го експлатирав тоа што сум секс-симбол и ме експлоатираа како секс-симбол. Не дека не бев среќна со етикетата на секс-божица, не бев среќна со начинот на кој некои луѓе пробуваа да ги отфрлат и потценат работите што ги правев професионално. Но од јавноста тоа не го почувствував.“
- Последен филм ѝ е How to Be a Latin Lover (2017).
- Џо-Ракел Техада, родена на 5 септември, 1940, почина на 15 февруари, 2023.
- Исак Андик, основачот на модниот синџир Манго, се лизнал и паднал од карпа висока 150 метри и загинал на 71-годишна возраст.
- На местото на несреќата бил присутен син му, а полицијата била повикана околу 1 часот попладне.
- Андик е роден во Истанбул и со семејството се доселил во Каталонија во ‘60-те. Почнал со продавање маици на соучениците во Барселона, па продавал облека на уличен пазар, за на крај да сфати дека со бутик ќе заработи повеќе пари и да ја отвори првата Манго продавница во 1984. Лани, Манго имаше заработка од 3,1 милијарди евра.
- Еден од најзначајните увиди кои се направени во мировните студии е следниов: убедливо најдобриот предвидувачки фактор на мирот во една земја не е нивото на богатство, квалитетот на демократијата ниту етно-религискиот идентитет, туку тоа како жените во неa се третирани.
- Кога на жената, според (сексистичките) традиционални родови улоги и` е доделена покорна положба, перципирана е како помалку вредна и помалку способна од мажот и е доживувана единствено релационо и во функција на неговите потреби, таа станува легитимен таргет во очите на насилникот. Понатаму, истрајната нееднаквост во животните можности и сексистичкиот притисок од околината на крајот ја поставило жената во економска и социјална зависност од мажот поради што има многу ограничени потези за делување (што е една од главните причини поради кои жените остануваат во насилни релации).
- Во последниве години некои перцептивни истражувачи и новинари забележале една индикативна заедничка особина во индивидуалните криминални истории на мажи кои сториле дела на насилен екстремизам во западните земји (без разлика дали биле десно или лево ориентирани)– речиси сите имале документирана историја на вршење домашно насилство.