- Дејвид Боуви и јапонскиот Дизајнер Кансаи Јамамото имаат создадено некои од најиконичните, родово-извртувачки костими што некогаш се појавиле на сцена. Сепак, Јамамото не е толку познат колку големата тројка од јапонски дизајнери - Исеи Мијаки, Реи Кавакубо и Јоши Јамамото. Неговото портфолио е полно бои и инклузивност и со радоста што и Боуви ја почувствувал.
- Еднаш има признаено дека нема кола, ама има два балони на топол воздух.
- Реално, каков ум треба да си, за да облекуваш човек како Боуви? Особено кога веќе знаеме дека луѓе како Клаус Номи му привлекуваат внимание?
- „Кансаи сам си ги бираше моделите и сакаше сесиите да бидат етнички мешани (и со право“, се сеќава славниот фотограф Клајв Ароусмит. „Ова беше исклучок во тоа време.“ И кога ќе се погледнат старите ревии, навистина е поинакво: покажува околина што не се сфаќа себеси пресериозно и се посветува на инклузивноста што е толку потребна во модата и ден денес.
Фотографија
- Деби Хари треба да полни 80 години. Нека ви легне прво таа информација.
- Седнува на интервју со Венити Фер и зборува за предизвици за 50 милиони продадени албуми и хитовите.
- Најмногу се гордее со врските, со соработките со врвни таленти и среќата што ја имала. И тоа што бендот уште се држи и после 50 години.
- „Со моето минато (посвоена е) ако навистина сакав деца, ќе посвоев, затоа што би знаела што да му кажам на тоа дете. Но, како што реков, сакав да избегам од тоа среднокласно очекување. Се очекуваше од мене да се мажам и да раѓам и тоа беше многу далеку од она што го имав на ум. Затоа и многумина нѐ имаше што гравитиравме кон Њујорк - сакавме да комуницираме со други уметнички настроени луѓе што размислуваат како нас.
- Естетиката на Вес Андерсон има влијание од различни жанрови, од хорор, до романса.
- Ретко кој режисер може да се пофали со инстант-препознатливост како Андерсон, па критичарите и публиката со години се прашуваат на што се должи тоа.
- На списокот се „Кој се плаши од Вирџинија Вулф“ и „Дипломец“. И е добар список за наслови што не сме ги начекале и за луѓе што не знаат веќе што да пуштат.