- Дејвид Боуви и јапонскиот Дизајнер Кансаи Јамамото имаат создадено некои од најиконичните, родово-извртувачки костими што некогаш се појавиле на сцена. Сепак, Јамамото не е толку познат колку големата тројка од јапонски дизајнери - Исеи Мијаки, Реи Кавакубо и Јоши Јамамото. Неговото портфолио е полно бои и инклузивност и со радоста што и Боуви ја почувствувал.
- Еднаш има признаено дека нема кола, ама има два балони на топол воздух.
- Реално, каков ум треба да си, за да облекуваш човек како Боуви? Особено кога веќе знаеме дека луѓе како Клаус Номи му привлекуваат внимание?
- „Кансаи сам си ги бираше моделите и сакаше сесиите да бидат етнички мешани (и со право“, се сеќава славниот фотограф Клајв Ароусмит. „Ова беше исклучок во тоа време.“ И кога ќе се погледнат старите ревии, навистина е поинакво: покажува околина што не се сфаќа себеси пресериозно и се посветува на инклузивноста што е толку потребна во модата и ден денес.
- Ни се заканува нешто што се вика кафе-апокалипса. Некои истражувања покажуваат дека климатските промени влијаат на места каде што се одгледува кафе и дека до 2050, ќе има помалку од половина од залихите што ги имаме сега.
- Жешките температури ги прават растенијата поранливи на штетници и други закани. Во исто време, сè повеќе се бара кафе во светот.
- Во обид да се одложи ова, има научници што работат на нови, поиздржливи зрна, што би нè спасиле од овие проблеми - растат клетки од кафе во лабораторија, наместо на дрва. Други бараат замени и одржливи состојки, а додаваат кофеин, заради ефектот.
- Во дистопискиот расказ на Џ. Г. Балард, „Градината на времето“ кој беше инспирација за дрес-кодот оваа година, супер-богатите се кријат во луксуз, додека „небањатите“ креваат бунт. Така малку непријатно, како за тема за најголемиот моден настан во годината.
- Темата е избрана пригодно за изложбата на Институтот за костими Заспани убавици: Одново будење на модата, што е истражување на многу парчиња од архивите на Мет кои се станати премногу нежни за носење. Сега се реанимирани со технологија, ВИ и аудио и служат како метафора за фрагилноста на модата и како начин да се испитаат цикличните теми на преродувањето и обновувањето.
- Јавноста се фокусираше на метафоричната значајност на расказот, истакнувајќи го пак неговото истражување на тенденцијата на човештвото кон циклуси на создавање и уништување. И има некаква вистина во ова, но како намерно да игнорираат поочигледна поента - ова е расказ каде што последниот бастион на богатите ќе го прегази толпа од работничката класа.
- Која и да е причината, има една иронија во тоа да се влече инспирација токму овој расказ на Мет Гала.