- Про НАТО-фашистичките ПР администратори бугаризацијата сакаат да ја продадат, меѓу другото, како мулти-култи заокружен проект за Македонија, па освен Бугарите, во Уставот ќе влегувале и другите етнички заедници.
- Драги “други етнички заедници” НЕ СЕ ЛАЖЕТЕ како што се заебавте 2001-ва со Охридскиот рамковен договор! Нема ништо да добиете, напротив, придушувањето и асимилацијата од албанската (поточно косоварската) политичка култура уште повеќе ќе се засили, и уште повеќе ќе ве придуши сè до ваше згаснување.
- Затоа, што поскоро стапнете врз ѓаволот/шејтанот и застанете во одбрана, артикулација и промоција на Македонија и македонскиот народ како нација: компактна, рамноправна и суверена како и другите народи нации во светот, вклучително и оние од Европа, која ви се продава како розева иднина преку алузии на вашата бедна сегашност.
- Павел Дуров, еден од основачите на популарната апликација Телеграм, понуди откуп за францускиот кралски накит што пред некој ден беше украден од парискиот Лувр. Артефактите ќе ги подари на музејот што Лувр го отвори во Абу Даби.
- Четворица крадци во неделата провалија во најпознатиот музеј во Париз и избегаа со осум артефакти со непроценлива вредност - ѓердани, обетки и тијара на кралското семејство од 19-ти век.
- „Со задоволство би го откупил ограбениот накит и би му го вратил на Лувр. Мислам на Абу Даби, се разбира, никој не краде од Лувр во Абу Даби“, порача рускиот милијардер, кој сега живее во Дубаи.
- „Грабежот воопшто не ме изненадува. Тој е уште еден тажен знак за пропаѓањето на некогаш великата земја, во која владата ги усоврши фантомските закани за луѓето, наместо да се соочи со вистинските закани“, додаде Дуров.
- Тој неодамна го обвини Париз дека настојува да наметне политичка цензура на Телеграм. Лани беше приведен на аеродром во Париз под обвинение дека од платформата не отстранил „нелегална содржина“.
- Европскиот парламент поддржа построги правила за возачки дозволи, со цел да ја зголеми безбедноста на патиштата на кои во сообраќајни несреќи секоја година гинат по речиси 20.000 луѓе. Новите правила ќе стапат на сила 20 дена по објавувањето во Службениот весник на ЕУ, а членките ќе мора да ги вградат во националните закони во рок од три години.
- Дозволите ќе се издаваат на 15 години, односно на 10 години во членките во кои возачката дозвола е официјален документ за идентификација. Дозволите за управување камиони ќе се обновуваат на пет години.
- Првпат на ниво на ЕУ се утврдува пробен период од две години за неискусни возачи. За нив ќе има построги ограничувања и казни за возење под дејство на алкохол или ако не врзуваат појаси.
- Членките ќе бидат обврзани на размена на информации за одземање на возачките дозволи во случај на возење под дејство на алкохол и дрога, за учество во сообраќајна несреќа со смртни последици и за претерано надминување на брзината за повеќе од 50 километри на час.
- Со новите правила се предвидува главен формат на возачка дозвола постепено да стане дигиталната, како апликација на мобилен телефон. Секој што ќе побара ќе ја добие и како картичка, најдоцна три недели по барањето.