Националноста по штиклата се познава

Чевли се магично поврзани со самопочитта на една жена, на начин на кој ниту еден психолог го нема детално истражено. Сега се обидуваат да ја дефинираат поврзаноста меѓу штиклата и нацијата.

Единствено Американките купуваат повеќе чевли од Европјанките, меѓу кои на прво место се Французинките. Во просек, жените во Франција купуваат по 6 пара чевли годишно, меѓу нив задолжителни се еден пар тенки штикли (не премногу високи и најверојатно Лобутин), едни балетанки и сандали со отворени прсти.

На второ место (со 5,4 пара) се Британките, чија "поделена личност" веројатно најдобро е преставена од стилот на Кејт Мос. Тие се движат меѓу балетанки, штикли од Маноло Бланик, мокасини и леопард чизми, со каиши и шилци.

Италијанките се веднаш зад нив со 5,2 пара чевли годишно. Кај нив најважното нешто е штиклата, која држи национален просек - 12-ка. Тие го држат и рекордот за купување на вечерни елегантни кондури.

Во Шпанија жените продолжуваат да преферираат еспадрили, и чевли изработени од плута и коноп. Додека во Холандија и Белгија, се избираат комфорни и меки чевли.

Истражувањето е спроведено од spartoo.com, една од најголемите европски онлјан продавници за чевли.

21 мај 2012 - 12:05