ТЕД: 10-те реклами што вредат да бидат споделени

Секоја година ТЕД прави список на реклами за кои тие веруваат дека заслужуваат и вредат да бидат споделени. Не им е важна гледаноста, не им е важна компанијата, важно им е дали вредат луѓето да ги изгледаат.

Наместо отворен систем за номинации, ТЕД користи шест тимови за номинации составени од двајца - еден познат ТЕД говорник во пар со една "растечка ѕвезда" од адвертајзинг индустријата.

Номинациите ќе бидат поделени во 6 категории: приказна, општествено добро, културен компас, креативно чудо, храброст на бренд и образование.

За годинава ТЕД ги избра овие 10 реклами:

Кока-кола инспиративни дела на добрина кои луѓето ги прават кога мислат дека никој не ги гледа. Рекламите се направени од безбедносни камери.



Британски Канал 4 - реклама за силата и длабоката решителност на параолимпијците

Доџ Рам - трибјут на Американските земјоделци и сточари

Експедиа - патувањето на Арти Голдстајн, кој сепак решил да оди на истополовата свадба на својата ќерка



Мелбурн Метро Реил - рекламата за глупите начини на кои можеш да умреш

Алијансата за Дождовната шума - во која бараат од луѓето активно да учествуваат во спасувањето на Дождовната шума.

Дел - Сонот на една 5-то оделенка

Гардијан – како денес би се развивала приказната за 3 прасиња во 24-часовниот круг на вести

GlaxoSmithKline - за тоа дека публиката е единствениот допинг што му треба на спортистот

ТНТ - живата акциона сцена во еден белгиски град

27 февруари 2013 - 20:57