Шпионот што сакаше брендови

Бонд филмовите како една од најбрендираните филмски франшизи, не им простува на компаниите дури ни кога некој бренд станал дел од перцепцијата за главниот лик, па не им воопшто непријатно ако треба мартинито да го заменат за пиво, и покрај бунтот на публиката.

Бондот на Пирс Броснан во Умри друг ден, имаше 21 бренд партнери. Даниел Крег во Казино Ројал го симна овој број на 7.

"Бонд моментално промовира бренд партнери кои се пореални, и поавтентични Даниел Крег интерпретацијата на Бонд," објаснува Дерил Колинс од Сисоу медиа.

Поопширно објаснување од Колинс:

Според мејловите од Сони, комплетната продукција на најновиот Бонд чини околу 300 милиони долари, од кои 1,7 милиони се само за автомобилите во филмот. Претходниот Бонд филм, Скајфол, имаше вкупни приходи од 1,1 милијарда долари. Со 148 минути, Спектр е најдолгиот Бонд филм во историјата.

26 октомври 2015 - 17:17